El ple de l’Ajuntament de Sant Just Desvern ha aprovat donar suport al pas del tramvia pel carrer Laureà Miró, una històrica reivindicació de la PTP i del teixit veïnal per tal de garantir una connexió directa, ràpida i eficient entre el Baix Llobregat est i Barcelona.

Aquesta aposta permetria recuperar un traçat més recte, millorar la intermodalitat amb la resta de transports i fer compatible la transformació urbana de la B-23 amb un tramvia al servei de les persones. Amb aquesta decisió, Sant Just reafirma el seu compromís amb un model de mobilitat sostenible, més eficient i pensat per al bé comú.

Des de la PTP celebrem aquest pas endavant i demanem a les administracions competents que integrin aquesta opció en la planificació definitiva del projecte de prolongació del Trambaix.