El proper 5 de juny, Dia Mundial del Medi Ambient, SETEM Catalunya i la Massa Crítica convoquen una bicicletada reivindicativa sota el lema «Descolonitzem la mobilitat: menys emissions i menys extractivisme!». La mobilització sortirà a les 20 h des de l’Arc de Triomf de Barcelona per reclamar una transició energètica justa i un model de mobilitat basat en el transport públic, la mobilitat activa i la reducció de la dependència del vehicle privat.
📅 Data: 5 de juny de 2026 (Dia Mundial del Medi Ambient)
🕗 Hora: 20.00 h
📍 Lloc: Arc de Triomf, Barcelona
🚲 Activitat: Bicicletada reivindicativa «Descolonitzem la mobilitat: menys emissions i menys extractivisme!»
Organitzen SETEM Catalunya i la Massa Crítica per reclamar una transició energètica justa i un model de mobilitat basat en el transport públic, la mobilitat activa i la reducció de la dependència del vehicle privat.
