Des de la PTP ens sumem al contundent rebuig expressat per la FAVB i entitats socials davant la proposta d’instaurar una “fórmula 1 urbana” a Barcelona. El comunicat col·lectiu “Fórmula fum: victòria veïnal, un pas més cap a una ciutat per viure” posa el dit a la nafra: no podem permetre que recursos públics, subvencions i inversions es destinin a promocionar el motor privat i l’espectacle contaminant mentre encara arrosseguem greus mancances en la xarxa de transport públic i en la infraestructura per a la mobilitat activa.

Invertir en circuits de cotxes a la ciutat és un retrocés en tota regla. Suposa fer política de fum, literal i metafòricament, en una ciutat que necessita aire net, espai públic de qualitat i un model de mobilitat centrat en les persones, no en els cavalls de potència.

Des de la PTP defensem una ciutat per viure les persones, lliure de fums. I ho seguirem fent al costat del moviment veïnal i de totes les entitats que lluiten per una mobilitat més justa, segura i sostenible.

Podeu llegit el comunicat de la FAVB aquí.